Warranty and Return Terms

Prekių grąžinimas

  1. Prekių keitimas, grąžinimas ar trūkumų šalinimas vykdomas vadovaujantis pirkimo metu galiojančiais teisės aktais. Pirkėjas neturi teisės nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis pagal CK 6.363 straipsnio 8-ą dalį. Vartotojų teisę atsisakyti nuotolinės sutarties ir ne prekybos patalpose sudarytos sutarties nustato CK 6.22810 straipsnis. Prekės garantija pagal įstatymą CK 6.338 str. nustato terminus reikalavimams dėl prekių trūkumų pateikti.
  2. Norint grąžinti prekę prašome susisiekti el. paštu  info@horecaline.lt arba kontaktiniais telefonais, nurodytais tinklapyje www.horecaline.lt. Prašome raštu paaiškinti atsisakymo priežastį ir prisegti pirkimo įrodymą. Jeigu prekė neatitinka kokybės reikalavimų, prašome prisegti tai įrodančias nuotraukas. Parduotuvė įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti vartotojui motyvuotą rašytinį atsakymą.
  3. Grąžinama prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje. Kiekvienai prekei suteikiama garantija (garantijos sąlygos čia).

Prekių garantijos sąlygos

Gavę prekes pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką?

Atsiųskite broko nuotraukas mums el. paštu info@horecaline.lt – taip greičiau galėsime išspręsti susidariusius nepatogumus.

Garantijos suteikimo sąlygos:

  • Garantija taikoma prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės.
  • Natūralus prekės susidėvėjimas ar jos savybių pasikeitimas nelaikomas prekių kokybės trūkumu.
  • Natūralūs audinio ar užpildo dėvėjimosi pakitimai nelaikomi prekių kokybės trūkumu.
  • Garantinis aptarnavimas netaikomas tais atvejais, kai prekės eksploatuojamos netinkamai, nesilaikoma eksploatacijos rekomendacijų arba sugadinamos dėl pirkėjo (ar jo klientų) kaltės.
  • Garantija netaikoma šiems elementams: stiklo stalviršiui, silikono kojelėms po stiklu, pagalvėlėms (sėdynėms ir atlošams), čiužiniams ir pan. Garantija neapima žalos, kurią sukėlė:

– netinkamas baldų naudojimas ir saugojimas;

– netinkama priežiūra;

– mechaniniai pažeidimai;

– savarankiškas taisymas, modifikavimas ar struktūriniai pakeitimai.

  • Garantijos galiojimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo prekių perdavimo pirkėjui dienos.
  • Garantija suteikiama pateikus pirkimo dokumentus.

Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esantis produktas savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.

Eksploatacijos rekomendacijos:

  • Siekiant užtikrinti maksimalią baldų naudojimo trukmę, sukurkite jiems pavėsį. Pvz. sintetinis PE ratanas atsparus UV spinduliams, tačiau ilgus metus veikiama tiesioginių saulės spindulių, vytelė silpnėja ir keičia savo savybes. Taigi, skėtis ar stoginė, sauganti nuo saulės, gerokai prailgins Jūsų lauko baldų tarnavimo laiką (galioja tiek įvairaus plastiko, tiek aliuminio ir kt. medžiagų gaminiams).
  • Žiemos laikotarpiu lauke paliekamus lauko baldus rekomenduojama uždengti apsaugant nuo kritulių.

Garantijos galiojimo laikotarpiu (iki 24 mėn.) pastebėjus paslėptus prekės trūkumus, prašome Jūsų juos nufotografuoti ir nedelsiant atsiųsti mums nuotrauką elektroniniu paštu info@horecaline.lt. Prekės gamintojas tokiu atveju nustatys, ar prekės defektui taikoma garantija, t.y. ar prekės defektas yra gamyklinis. Apie gamintojo sprendimą nedelsiant informuosime Jus Jūsų nurodytais kontaktais.

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.